Bine ati venit la IOSUD!
Contact
Director CSUD:
Prof.dr.ing. Doina PÎSLĂ
Telefon: 0264 202359
E-mail: Doina.Pisla@mep.utcluj.ro
Secretar:
Ec. Alina Mihaela MORUȚAN
Telefon: 0264 401216
E-mail: Alina.Morutan@staff.utcluj.ro
Secretariat IOSUD-UTCN - sala 439:
Email: secretariatdoctorat@staff.utcluj.ro
Ing. Dorina BĂRĂIAN
Telefon: 0264 401293
E-mail: Dorina.Baraian@staff.utcluj.ro
Domenii: Arhitectură, Ingineria materialelor, Ingineria mediului, Inginerie civilă și instalații, Inginerie electrică, Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Ec. Livia FILIP
Telefon: 0264 401292
E-mail: Livia.Filip@staff.utcluj.ro
Domenii: Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Filologie, Filosofie, Inginerie industrială, Inginerie mecanică, Inginerie și management, Matematică
Anunturi
Arhiva anunturi
Admitere 2024/2025
INFORMAȚII GENERALE - 2024-2025
Regulament admitere doctorat 2024
Calendar admitere detaliat_2024
Calendar admitere sesiunea II - 2024
Lista conducătorilor de doctorat
Condițiile și procedura de recunoaștere a diplomelor obținute în străinătate
Numărul locurilor alocate programelor doctorale din IOSUD‐UTCN pentru admiterea la doctorat 2024-2025
Numărul locurilor alocate Şcolii doctorale din IOSUD‐UTCN pentru admiterea la doctorat 2024-2025 – români de pretutindeni
Admitere 2023 / 2024
Agreement for Doctoral Studies 2023
European students:
Non - European students:
Annex to the Agreement for Doctoral Studies - Student Data Protection Privacy Notice
CONTRACTE DOCTORAT 2023
Arhitectură
Contract de studii - Arhitectură
Contract discipline - Arhitectură
Calculatoare și tehnologia informației
Contract de studii - Calculatoare și tehnologia informației
Contract discipline - Calculatoare și tehnologia informației
Ingineria sistemelor
Contract de studii - Ingineria sistemelor
Contract discipline- Ingineria sistemelor
Inginerie civilă și instalații
Contract de studii - Inginerie civilă și instalații
Contract discipline - Inginerie civilă și instalații
Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Contract de studii - Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Contract discipline - Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Ingineria materialelor
Contract de studii - Ingineria materialelor
Contract discipline - Ingineria materialelor
Ingineria mediului
Contract de studii - Ingineria mediului
Contract discipline - Ingineria mediului
Inginerie electrică
Contract de studii - Inginerie electrică
Contract discipline - Inginerie electrică
Inginerie industrială
Contract de studii - Inginerie industrială
Contract discipline - Inginerie industrială
Inginerie și management
Contract de studii - Inginerie și management
Contract discipline - Inginerie și management
Inginerie mecanică
Contract de studii - Inginerie mecanică
Contract discipline - Inginerie mecanică
Matematică
Contract de studii - Matematică
Contract discipline - Matematică
Filologie
Contract de studii - Filologie
Contract discipline - Filologie
Filosofie
Contract de studii - Filosofie
Contract discipline - Filologie
Ingineria produselor alimentare
Contract de studii – Ingineria produselor alimentare
Contract discipline - Ingineria produselor alimentare
INFORMAȚII GENERALE - 2023-2024
Regulament admitere doctorat 2023
Calendar admitere detaliat_2023
Calendar admitere sesiunea II - 2023
Lista conducătorilor de doctorat
Condițiile și procedura de recunoaștere a diplomelor obținute în străinătate
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023
REZULTATE ADMITERE DOCTORAT - SEPTEMBRIE 2023
- Arhitectură
- Calculatoare și tehnologia informației
- Ingineria sistemelor
- Inginerie civilă și instalații
- Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
- Inginerie electrică
- Ingineria materialelor
- Ingineria mediului
- Inginerie industrială
- Inginerie și management
- Inginerie mecanică
- Matematică
- Filologie
- Filosofie
- Ingineria produselor alimentare
Observație: Numărul de înregistrare a fost transmis prin e-mail si poate fi gasit pe platforma la dosarul candidatului.
Confirmarea locului la doctorat:
În cursul perioadei anunțate pentru desfășurarea confirmărilor, candidații admiși pe locuri finanțate prin granturi de studii vor confirma ocuparea locurilor prin depunerea la secretariatul IOSUD, în vederea înmatriculării, a diplomei de master sau, după caz, a diplomei de licență echivalentă, în original, iar candidații care au promovat examenul de disertație în anul curent, vor depune adeverința de absolvire, în original.
Candidații admiși pe locuri cu taxă, listați ca înmatriculabili, vor confirma ocuparea locului prin prezentarea la secretariatul școlii doctorale, în perioada anunțată pentru desfășurarea confirmărilor, a chitanței prin care se dovedește achitarea taxei de școlarizare pentru cel puțin prima tranșă. Taxa de studii se plătește la casieria Universitații Tehnice, str. C. Daicoviciu nr. 15, Cluj - Napoca si, respectiv, la casieria CUNBM.
Înscrierile pentru cea de-a doua sesiune de admitere la studii universitare de doctorat (concurs) se pot face pe platforma https://doctorat.utcluj.ro/ în perioada specificată:
- Înscrierea candidaţilor în perioada: 28.07.2023 - 25.09.2023
- Examenul de competență lingvistică: 05.09.2023, 11.09.2023 și 19.09.2023
- Desfășurarea concursului de admitere la doctorat în perioada: 13.09.2023 – 25.09.2023
- Afișarea rezultatelor: 26.09.2023
- Contestații: 27.09.2023
- Confirmarea ocupării locurilor: 27.09.2023
Acte necesare pentru înscrierea la doctorat:
- Cererea de înscriere (format tip):
- Fișa de înscriere (format tip):
- Declarație de autenticitate admitere (online):
- Curriculum vitae;
- Lista lucrărilor științifice publicate (dacă este cazul);
- Copii după următoarele acte (1 ex): certificat de naştere, certificat de căsătorie (actul de schimbare a numelui dacă este cazul), diploma de bacalaureat, diploma de licenţă (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă), diploma de master (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă);
- Candidații care au promovat examenul de dizertație în sesiunile corespunzătoare anului universitar curent pot prezenta la înscriere în locul diplomei de master, adeverința eliberată de instituția de învățământ, în care se menționează media generală, mediile obținute în anii de studiu, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma;
- Studiile efectuate în străinătate se dovedesc cu ATESTAT de echivalare a acestora, eliberat de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED – MEN);
- Copie nelegalizată buletin/carte de identitate;
- Chitanţa care dovedeşte plata taxei pentru concursul de admitere (conform Regulamentului de taxe-UTCN) și, după caz, cerere de scutire/reducere a taxei;
- Certificat de competenţă lingvistică;
- Dosar plic.
Taxa de admitere la doctorat poate fi achitată și prin virament în contul UTCN: RO35TREZ21620F330500XXXX
Cod CUI: 4288306
Tutorial pentru crearea contului pe platforma admitere https://doctorat.utcluj.ro/
Tutorial pentru încarcarea documentelor din dosarul de admitere
Pagina dedicată școlii doctorale este: http://iosud.utcluj.ro/scoli-doctorale-146.html
Prin intermediul acesteia pot fi accesate paginile Consiliilor de coordonare a programelor doctorale, unde sunt afișate informații cu privire la:
a) conținutul programelor de studii;
b) profilul științific și ariile tematice / temele de cercetare ale conducătorilor de doctorat din școală, precum și date instituționale de contact ale acestora;
c) lista doctoranzilor din școală cu informațiile de bază (anul înmatriculării; conducător)
REZULTATE ADMITERE DOCTORAT - IULIE 2023
- Arhitectură
- Calculatoare și tehnologia informației
- Ingineria sistemelor
- Inginerie civilă și instalații
- Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
- Inginerie electrică
- Ingineria materialelor
- Ingineria mediului
- Inginerie industrială
- Inginerie și management
- Inginerie mecanică
- Matematică
- Filologie
Observație: Numărul de înregistrare a fost transmis prin e-mail si poate fi gasit pe platforma la dosarul candidatului.
Confirmarea locului la doctorat:
În cursul perioadei anunțate pentru desfășurarea confirmărilor, candidații admiși pe locuri finanțate prin granturi de studii vor confirma ocuparea locurilor prin depunerea la secretariatul IOSUD, în vederea înmatriculării, a diplomei de master sau, după caz, a diplomei de licență echivalentă, în original, iar candidații care au promovat examenul de disertație în anul curent, vor depune adeverința de absolvire, în original.
Candidații admiși pe locuri cu taxă, listați ca înmatriculabili, vor confirma ocuparea locului prin prezentarea la secretariatul școlii doctorale, în perioada anunțată pentru desfășurarea confirmărilor, a chitanței prin care se dovedește achitarea taxei de școlarizare pentru cel puțin prima tranșă. Taxa de studii se plătește la casieria Universitații Tehnice, str. C. Daicoviciu nr. 15, Cluj - Napoca si, respectiv, la casieria CUNBM.
SESIUNEA IULIE 2023
Înscrierile pentru prima sesiune de admitere la studii universitare de doctorat (concurs) se pot face pe platforma https://doctorat.utcluj.ro/ în perioada specificată:
- Înscrierea candidaţilor în perioada: 17.07.2023 - 21.07.2023
- Examenul de competență lingvistică: 17.07.2023 și 20.07.2023
- Planificarea testelor de competentă lingvistică - actualizat!
- Desfășurarea concursului de admitere la doctorat în perioada: 24.07.2023 – 25.07.2023
- Afișarea rezultatelor: 26.07.2023
- Contestații: 27.07.2023
- Confirmarea ocupării locurilor: 28.07.2023
Acte necesare pentru înscrierea la doctorat:
- Cererea de înscriere (format tip):
- Fișa de înscriere (format tip):
- Declarație de autenticitate admitere (online):
- Curriculum vitae;
- Lista lucrărilor științifice publicate (dacă este cazul);
- Copii după următoarele acte (1 ex): certificat de naştere, certificat de căsătorie (actul de schimbare a numelui dacă este cazul), diploma de bacalaureat, diploma de licenţă (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă), diploma de master (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă);
- Candidații care au promovat examenul de dizertație în sesiunile corespunzătoare anului universitar curent pot prezenta la înscriere în locul diplomei de master, adeverința eliberată de instituția de învățământ, în care se menționează media generală, mediile obținute în anii de studiu, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma;
- Studiile efectuate în străinătate se dovedesc cu ATESTAT de echivalare a acestora, eliberat de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED – MEN);
- Copie nelegalizată buletin/carte de identitate;
- Chitanţa care dovedeşte plata taxei pentru concursul de admitere (conform Regulamentului de taxe-UTCN) și, după caz, cerere de scutire/reducere a taxei;
- Certificat de competenţă lingvistică;
- Dosar plic.
Taxa de admitere la doctorat poate fi achitată și prin virament în contul UTCN: RO35TREZ21620F330500XXXX
Cod CUI: 4288306
Tutorial pentru crearea contului pe platforma admitere https://doctorat.utcluj.ro/
Tutorial pentru încarcarea documentelor din dosarul de admitere
Pagina dedicată școlii doctorale este: http://iosud.utcluj.ro/scoli-doctorale-146.html
Prin intermediul acesteia pot fi accesate paginile Consiliilor de coordonare a programelor doctorale, unde sunt afișate informații cu privire la:
a) conținutul programelor de studii;
b) profilul științific și ariile tematice / temele de cercetare ale conducătorilor de doctorat din școală, precum și date instituționale de contact ale acestora;
c) lista doctoranzilor din școală cu informațiile de bază (anul înmatriculării; conducător)