Logo Facultatea de Litere

Bine ati venit la IOSUD!

Contact

Adresa: Str. Constantin Daicoviciu nr. 15, sala 442, 40020 Cluj-Napoca, Romania

Director CSUD:
Prof.dr.ing. Doina PÎSLĂ
Telefon: 0264 202359
E-mail: Doina.Pisla@mep.utcluj.ro


Secretar:
Ec. Alina Mihaela MORUȚAN
Telefon: 0264 401216
E-mail: Alina.Morutan@staff.utcluj.ro


Secretariat IOSUD-UTCN - sala 439:

Email: secretariatdoctorat@staff.utcluj.ro

Ing. Dorina BĂRĂIAN
Telefon: 0264 401293
E-mail: Dorina.Baraian@staff.utcluj.ro
Domenii: Arhitectură, Ingineria materialelor, Ingineria mediului, Inginerie civilă și instalații, Inginerie electrică, Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale

Ec. Livia FILIP
Telefon: 0264 401292
E-mail: Livia.Filip@staff.utcluj.ro
Domenii: Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Filologie, Filosofie, Inginerie industrială, Inginerie mecanică, Inginerie și management, Matematică

Admitere 2024/2025

 

INFORMAȚII GENERALE - 2024-2025

 

Regulament admitere doctorat 2024

Calendar admitere detaliat_2024

Calendar admitere 2024

Calendar admitere sesiunea II - 2024

Lista conducătorilor de doctorat

Condițiile și procedura de recunoaștere a diplomelor obținute în străinătate

Numărul locurilor alocate programelor doctorale din IOSUDUTCN pentru admiterea la doctorat 2024-2025

Numărul locurilor alocate Şcolii doctorale din IOSUDUTCN pentru admiterea la doctorat 2024-2025 – români de pretutindeni

 

Admitere 2023 / 2024

Agreement for Doctoral Studies 2023

 

European students:

Systems Engineering

Mechanical Engineering

Industrial Engineering

Engineering and Management

 

Non - European students:

Electrical Engineering

Industrial Engineering

Engineering and Management

Mechanical Engineering

 

Learning Agreement

Annex to the Agreement for Doctoral Studies - Student Data Protection Privacy Notice

Guidance committee

 

CONTRACTE DOCTORAT 2023

 

Arhitectură

 

Contract de studii - Arhitectură

Contract discipline - Arhitectură

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Calculatoare și tehnologia informației

 

Contract de studii - Calculatoare și tehnologia informației

Contract discipline - Calculatoare și tehnologia informației

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Ingineria sistemelor

 

Contract de studii - Ingineria sistemelor

Contract discipline- Ingineria sistemelor

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie civilă și instalații

 

Contract de studii - Inginerie civilă și instalații

Contract discipline - Inginerie civilă și instalații

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale

 

Contract de studii - Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale

Contract discipline - Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Ingineria materialelor

 

Contract de studii - Ingineria materialelor

Contract discipline - Ingineria materialelor

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Ingineria mediului

 

Contract de studii - Ingineria mediului

Contract discipline - Ingineria mediului

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie electrică

 

Contract de studii - Inginerie electrică

Contract discipline - Inginerie electrică

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie industrială

 

Contract de studii - Inginerie industrială

Contract discipline - Inginerie industrială

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie și management

 

Contract de studii - Inginerie și management

Contract discipline - Inginerie și management

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Inginerie mecanică

 

Contract de studii - Inginerie mecanică

Contract discipline - Inginerie mecanică

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Matematică

 

Contract de studii - Matematică

Contract discipline - Matematică

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Filologie

 

Contract de studii - Filologie

Contract discipline - Filologie

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Filosofie

 

Contract de studii - Filosofie

Contract discipline - Filologie

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

Ingineria produselor alimentare

 

Contract de studii – Ingineria produselor alimentare

Contract discipline - Ingineria produselor alimentare

Anexa - Notificarea studentilor si cursantilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Comisie îndrumare

 

 

INFORMAȚII GENERALE - 2023-2024

 

Regulament admitere doctorat 2023

Calendar admitere detaliat_2023

Calendar admitere sesiunea II - 2023

Lista conducătorilor de doctorat

Condițiile și procedura de recunoaștere a diplomelor obținute în străinătate

Numărul locurilor alocate programelor doctorale din IOSUDUTCN pentru admiterea la doctorat 2023-2024

Numărul locurilor alocate Şcolii doctorale din IOSUDUTCN pentru admiterea la doctorat 2023-2024 – români de pretutindeni

 

 

SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023

 

REZULTATE ADMITERE DOCTORAT - SEPTEMBRIE 2023

 

   

  

 Observație: Numărul de înregistrare a fost transmis prin e-mail si poate fi gasit pe platforma la dosarul candidatului.

  

 Confirmarea locului la doctorat:

 

În cursul perioadei anunțate pentru desfășurarea confirmărilor, candidații admiși pe locuri finanțate prin granturi de studii vor confirma ocuparea locurilor prin depunerea la secretariatul IOSUD, în vederea înmatriculării, a diplomei de master sau, după caz, a diplomei de licență echivalentă, în original, iar candidații care au promovat examenul de disertație în anul curent, vor depune adeverința de absolvire, în original.

 


Candidații admiși pe locuri cu taxă, listați ca înmatriculabili, vor confirma ocuparea locului prin prezentarea la secretariatul școlii doctorale, în perioada anunțată pentru desfășurarea confirmărilor, a chitanței prin care se dovedește achitarea taxei de școlarizare pentru cel puțin prima tranșă. Taxa de studii se plătește la casieria Universitații Tehnice, str. C. Daicoviciu nr. 15, Cluj - Napoca si, respectiv, la casieria CUNBM.

 

 

 

Înscrierile pentru cea de-a doua sesiune de admitere la studii universitare de doctorat (concurs) se pot face pe platforma https://doctorat.utcluj.ro/ în perioada specificată:

 

  • Înscrierea candidaţilor în perioada: 28.07.2023 - 25.09.2023
  • Examenul de competență lingvistică: 05.09.2023, 11.09.2023 și 19.09.2023
  • Desfășurarea concursului de admitere la doctorat în perioada: 13.09.2023 – 25.09.2023
  • Afișarea rezultatelor: 26.09.2023
  • Contestații: 27.09.2023
  • Confirmarea ocupării locurilor: 27.09.2023

 

Acte necesare pentru înscrierea la doctorat:

  • Cererea de înscriere (format tip):
  • Fișa de înscriere (format tip):
  • Declarație de autenticitate admitere (online):
  • Curriculum vitae;
  • Lista lucrărilor științifice publicate (dacă este cazul);
  • Copii după următoarele acte (1 ex): certificat de naştere, certificat de căsătorie (actul de schimbare a numelui dacă este cazul), diploma de bacalaureat, diploma de licenţă (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă), diploma de master (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă);
  • Candidații care au promovat examenul de dizertație în sesiunile corespunzătoare anului universitar curent pot prezenta la înscriere în locul diplomei de master, adeverința eliberată de instituția de învățământ, în care se menționează media generală, mediile obținute în anii de studiu, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma;
  • Studiile efectuate în străinătate se dovedesc cu ATESTAT de echivalare a acestora, eliberat de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED – MEN);
  • Copie nelegalizată buletin/carte de identitate;
  • Chitanţa care dovedeşte plata taxei pentru concursul de admitere (conform Regulamentului de taxe-UTCN) și, după caz, cerere de scutire/reducere a taxei;
  • Certificat de competenţă lingvistică;
  • Dosar plic.

 

 

Taxa de admitere la doctorat poate fi achitată și prin virament în contul UTCN: RO35TREZ21620F330500XXXX

 

Cod CUI: 4288306

 

Taxe UTCN_2022-2023

 

 

Tutorial pentru crearea contului pe platforma admitere https://doctorat.utcluj.ro/ 

 

Tutorial pentru încarcarea documentelor din dosarul de admitere

 

 

Pagina dedicată școlii doctorale este: http://iosud.utcluj.ro/scoli-doctorale-146.html

 

Prin intermediul acesteia pot fi accesate paginile Consiliilor de coordonare a programelor doctorale, unde sunt afișate informații cu privire la:

 

a)     conținutul programelor de studii;

 

b)     profilul științific și ariile tematice / temele de cercetare ale conducătorilor de doctorat din școală, precum și date instituționale de contact ale acestora;

 

c)     lista doctoranzilor din școală cu informațiile de bază (anul înmatriculării; conducător)

 

 

REZULTATE ADMITERE DOCTORAT - IULIE 2023

 

   

  

 Observație: Numărul de înregistrare a fost transmis prin e-mail si poate fi gasit pe platforma la dosarul candidatului.

  

 Confirmarea locului la doctorat:

 

În cursul perioadei anunțate pentru desfășurarea confirmărilor, candidații admiși pe locuri finanțate prin granturi de studii vor confirma ocuparea locurilor prin depunerea la secretariatul IOSUD, în vederea înmatriculării, a diplomei de master sau, după caz, a diplomei de licență echivalentă, în original, iar candidații care au promovat examenul de disertație în anul curent, vor depune adeverința de absolvire, în original.

 


Candidații admiși pe locuri cu taxă, listați ca înmatriculabili, vor confirma ocuparea locului prin prezentarea la secretariatul școlii doctorale, în perioada anunțată pentru desfășurarea confirmărilor, a chitanței prin care se dovedește achitarea taxei de școlarizare pentru cel puțin prima tranșă. Taxa de studii se plătește la casieria Universitații Tehnice, str. C. Daicoviciu nr. 15, Cluj - Napoca si, respectiv, la casieria CUNBM.

 

 

 

 

SESIUNEA IULIE 2023

 

Înscrierile pentru prima sesiune de admitere la studii universitare de doctorat (concurs) se pot face pe platforma https://doctorat.utcluj.ro/ în perioada specificată:

 

    • Înscrierea candidaţilor în perioada: 17.07.2023 - 21.07.2023
    • Examenul de competență lingvistică: 17.07.2023 și 20.07.2023
    • Desfășurarea concursului de admitere la doctorat în perioada: 24.07.2023 – 25.07.2023
    • Afișarea rezultatelor: 26.07.2023
    • Contestații: 27.07.2023
    • Confirmarea ocupării locurilor: 28.07.2023

 

Acte necesare pentru înscrierea la doctorat:

    • Cererea de înscriere (format tip):
    • Fișa de înscriere (format tip):
    • Declarație de autenticitate admitere (online):
    • Curriculum vitae;
    • Lista lucrărilor științifice publicate (dacă este cazul);
    • Copii după următoarele acte (1 ex): certificat de naştere, certificat de căsătorie (actul de schimbare a numelui dacă este cazul), diploma de bacalaureat, diploma de licenţă (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă), diploma de master (cu anexele aferente după caz: foaie matricolă, supliment la diplomă);
    • Candidații care au promovat examenul de dizertație în sesiunile corespunzătoare anului universitar curent pot prezenta la înscriere în locul diplomei de master, adeverința eliberată de instituția de învățământ, în care se menționează media generală, mediile obținute în anii de studiu, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma;
    • Studiile efectuate în străinătate se dovedesc cu ATESTAT de echivalare a acestora, eliberat de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED – MEN);
    • Copie nelegalizată buletin/carte de identitate;
    • Chitanţa care dovedeşte plata taxei pentru concursul de admitere (conform Regulamentului de taxe-UTCN) și, după caz, cerere de scutire/reducere a taxei;
    • Certificat de competenţă lingvistică;
    • Dosar plic.

 

 

Taxa de admitere la doctorat poate fi achitată și prin virament în contul UTCN: RO35TREZ21620F330500XXXX

 

Cod CUI: 4288306

 

Taxe UTCN_2022-2023

 

 

Tutorial pentru crearea contului pe platforma admitere https://doctorat.utcluj.ro/ 

 

Tutorial pentru încarcarea documentelor din dosarul de admitere

 

 

Pagina dedicată școlii doctorale este: http://iosud.utcluj.ro/scoli-doctorale-146.html

 

Prin intermediul acesteia pot fi accesate paginile Consiliilor de coordonare a programelor doctorale, unde sunt afișate informații cu privire la:

 

a)     conținutul programelor de studii;

 

b)     profilul științific și ariile tematice / temele de cercetare ale conducătorilor de doctorat din școală, precum și date instituționale de contact ale acestora;

 

c)     lista doctoranzilor din școală cu informațiile de bază (anul înmatriculării; conducător)

 

 
Ne puteti urmari si pe: utcn facebook utcn titter