Bine ati venit la IOSUD!
Contact
Director CSUD:
Prof.dr.ing. Doina PÎSLĂ
Telefon: 0264 202359
E-mail: Doina.Pisla@mep.utcluj.ro
Secretar:
Ec. Alina Mihaela MORUȚAN
Telefon: 0264 401216
E-mail: Alina.Morutan@staff.utcluj.ro
Secretariat IOSUD-UTCN - sala 439:
Email: secretariatdoctorat@staff.utcluj.ro
Ing. Dorina BĂRĂIAN
Telefon: 0264 401293
E-mail: Dorina.Baraian@staff.utcluj.ro
Domenii: Arhitectură, Ingineria materialelor, Ingineria mediului, Inginerie civilă și instalații, Inginerie electrică, Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Ec. Livia FILIP
Telefon: 0264 401292
E-mail: Livia.Filip@staff.utcluj.ro
Domenii: Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Filologie, Filosofie, Inginerie industrială, Inginerie mecanică, Inginerie și management, Matematică
Anunturi
Arhiva anunturi
Formare profesionala studenti-doctoranzi
Pentru accesarea fondurilor IOSUD în vederea participării la conferințe, școli de vară, publicare articole și alte forme specifice vă rugăm să urmați pașii prezentați:
1.Verificarea eligibilității
- fondurile se pot accesa doar de către studenții aflati în stagiu
2. Completarea formularului de solicitare
*Formularul se va completa integral, fără greșeli fiind specificate toate detaliile ( date personale, mențiunea specială pentru studenții angajați UTCN, perioada, localitatea, instituția, tipul de transport, sumele solicitate etc).
*Diurna pot solicita doar studentii care sunt angajati UTCN (specificati nr de marca pe anexa formularului)
*Notă: Toate documentele pentru solicitarea deplasarilor in strainatate trebuie trimise pe emailul alina.morutan@staff.utcluj.ro, in format complet cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de sedinta BCA.
-formularele care nu sunt semnate nu sunt valide
- completarea formularului de solicitare și trimiterea lui către secretariat nu ține loc de aprobare sau rezervare
3. Atașarea altor documente relevante
- Acceptul de la organizator și un link către site
- Cuantumul taxelor de participare solicitate (de pe site-ul organizatorului)
- Lucrarea în forma în care a fost acceptată de către organizator
4. Trimiterea documentelor solicitate către persoana de contact: email Alina.Morutan@staff.utcluj.ro
5. Urmăriți procesul în vederea furnizării de informații suplimentare
6. Așteptați aprobarea solicitării dumneavoastră
* Toate facturile se vor intocmi după data aprobării solicitării iar perioada de pe facturi trebuie OBLIGATORIU sa coincida cu perioada aprobata de pe deplasare
7. Realizarea decontului
* Pentru predarea deconturilor se va face PROGRAMARE (camera 442) ,telefonic (0264401216) sau pe e-mail (alina.morutan@staff.utcluj.ro)
* Facturile pentru decont vin insotite de dovada de plata.
* La intoarcerea de la conferinte va rog sa intocmiti si sa prezentati un scurt raport de participare.
Date financiare UTCN - pentru a trimite facturi spre plata se trimite numarul de referat aprobat aferent facturii.
Procedura operationala privind decontarea deplasarilor internationale
Formular decont (altele decat deplasari externe, ex. deplasari interne, taxe participare, taxe publicare etc. )
Formular decont deplasari externe + Anexa formular decont deplasari externe
*Studentul-doctorand este responsabil cu aspectele organizatorice în ceea ce privește efectuarea deplasării (înscriere, rezervare transport și cazare), precum și de efectuarea decontului la întoarcere.
Conferinte IOSUD
Ciclul de conferințe ale Şcolii Doctorale UTCN
- 28 martie 2024 Conferința Școlii Doctorale UTCN - DR. Damien Chablat, École Centrale Nantes, CNRS, LS2N, France
26 septembrie 2023, orele 15, Aula "Alexandru Domșa" - Conferința cu titlul "Impactul activității de cercetare " oferită de către Prof.univ.dr.ing Liviu MARȘAVINA, Prorector Cercetare științifică, inovare și transfer tehnologic, Universitatea Politehnică Timișoara
31 martie 2022 - Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca demarează ciclul de conferințe ale Şcolii Doctorale UTCN – manifestări onorate de participarea unor personalități ale societății românești și internaționale.
- 31 martie 2022, orele 15,00, “De ce, unde şi când publicăm o lucrare ştiinţifică?,” conferință oferită de către Acad. Prof. Dr. Ing. Dorel BANABIC