Bine ati venit la IOSUD!
Contact
Director CSUD:
Prof.dr.ing. Doina PÎSLĂ
Telefon: 0264 202359
E-mail: Doina.Pisla@mep.utcluj.ro
Secretar:
Ec. Alina Mihaela MORUȚAN
Telefon: 0264 401216
E-mail: Alina.Morutan@staff.utcluj.ro
Secretariat IOSUD-UTCN - sala 439:
Email: secretariatdoctorat@staff.utcluj.ro
Ing. Dorina BĂRĂIAN
Telefon: 0264 401293
E-mail: Dorina.Baraian@staff.utcluj.ro
Domenii: Arhitectură, Ingineria materialelor, Ingineria mediului, Inginerie civilă și instalații, Inginerie electrică, Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
Ec. Livia FILIP
Telefon: 0264 401292
E-mail: Livia.Filip@staff.utcluj.ro
Domenii: Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Filologie, Filosofie, Inginerie industrială, Inginerie mecanică, Inginerie și management, Matematică
Anunturi
Arhiva anunturi
Hotarari si decizii UTC-N
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 149 din 10.10.2023 privind decontarea abonamentelor la transportul în comun.
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 91 din 28.06.2023 privind decontarea unor cheltuieli aferente participării referenților în comisii de doctorat, în comisii de concurs privind ocuparea unor posturi didactice, sau în comisii pentru susținerea tezei de abilitare
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 91 din 19 octombrie 2022 privind locul de susținere al tezelor e doctorat și tezelor de abilitare
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 64 din 28 iunie 2022 privind presusţinerea tezelor de doctorat
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 62 din 28 iunie 2022 în vederea înființării noului domeniu de studii universitare de doctorat Ingineria Produselor Alimentare - responsabili evaluare externă
- Hotărârea Senatului Universitar nr. 1463 din 9 martie 2022 privind desfășurarea activităților didactice cu prezență fizică
-
Hotărârea Senatului Universitar nr. 1408 din 28 octombrie 2021 privind suspendarea temporară a tezelor de doctorat și abilitare
-
Hotărârea Senatului Universitar nr. 1407 din 28 octombrie 2021 privind înființarea Biroului de Etică și Integritate Academică
-
Hotărârea Senatului Universitar nr. 1345 din 22 aprilie 2021 privind înființarea domeniului de studii universitare de doctorat Ingineria Produselor Alimentare în cadrul Școlii Doctorale a IOSUD-UTCN
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 29 din 9 martie 2021 privind încetarea afilierii unui conducător de doctorat la Școala Doctorală UTCN
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 22 din 16 februarie 2021 în vederea evaluării Şcolii Doctorale UTCN şi a celor 14 domenii universitare de doctorat existente în cadrul acesteia
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 21 din 16 februarie 2021 privind componenţa comisiei de verificare a gradului de îndeplinire a standardelor de abilitare (conform criteriilor în vigoare) realizat de conducătorii de doctorat din cadrul Şcolii Doctorale UTCN
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 12 din 19 ianuarie 2021 privind taxa de susținere a abilitării pentru candidații angajați în cadrul UTCN
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 96 din 8 septembrie 2020 privind taxa de susținere a tezei de doctorat (studenți-doctoranzi, anul 2 de prelungire)
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 111 din 29 octombrie 2019 privind remunerarea activităţilor prestate în sistem "plata cu ora"
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 74 din 16 iulie 2019 privind noua formă şi structură pentru teza de doctorat şi teza de abilitare
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 73 din 16 iulie 2019 privind activitățile desfășurate cu ocazia susținerii publice a tezelor de doctorat, care nu sunt normate la funcția de bază
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr.15 din 05.02.2019 - reglementări privind deplasări doctorat, concurs, abilitare
-
Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 9 din 15 ianuarie 2019 privind accesul studenţilor-doctoranzi la sistemul electronic TURNITIN şi la platforma ANELIS Plus
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 279 din 4 decembrie 2018 privind componenţa Consiliului Şcolii Doctorale UTCN
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 278 din 4 decembrie 2018 privind componenţa Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD)
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 98 din 20 noiembrie 2018 în vederea evaluării Şcolii Doctorale UTCN şi a celor 14 domenii universitare de doctorat existente în cadrul acesteia
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 97 din 20 noiembrie 2018 privind componenţa comisiei de verificare a gradului de îndeplinire a standardelor de abilitare (conform criteriilor în vigoare) realizat de conducătorii de doctorat din cadrul Şcolii Doctorale UTCN
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 39 din 8 mai 2018 în vederea creșterii calității tezelor de doctorat și a scurtării perioadei în care acestea sunt susținute
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 76 din 6 septembrie 2016 acordare burse din venituri proprii
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr.23 din 16 februarie 2016 privind prelungirea programului de studii doctorale
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 440 din 6 octombrie 2015 privind decontarea membrilor comisiei de abilitare
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr.352 din 18 decembrie 2014 privind achitarea taxei de susținere a tezei de doctorat pentru studenții doctoranzi admisi la doctorat în anul 2010 și 2011
- Ordinul Rectorului Nr.573 din 14 ianuarie 2014 privind locul de desfășurare al susținerilor publice de teze de doctorat
- Ordinul Rectorului Nr.527 din 12 noiembrie 2013 privind derularea activităților în sălile din clădirea Rectoratului de pe str. Memorandumului nr. 28 și în sala 474 (Aula Domșa) din clădirea de pe str. C. Daicoviciu nr. 15
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr.227 din 29 octombrie 2013 privind susținerea tezelor de abilitare
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 225 din 22 octombrie 2013 aprobarea decontării unor costuri privind susținerea tezei de doctorat